wtorek, 21 sierpnia 2012

Angelika w wózku

7 komentarzy:

  1. Śliczna dziewuszka no i podobna do syna :) będzie miała szczęście .. pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Bogusiu. :)
      Wzajemnie pozdrawiam. :)))

      Usuń
    2. Dzięki Marzenko i wzajemnie...Odwiedzam twoje blogi i zerkam na malutką..moja Dinka miesiąc temu poroniła w 3 msc, serduszko przestało bić, nie wiadomo jaka przyczyna, wyniki były dobre,...

      Diana jakoś się pozbierała, ja niby też ale jednak cały czas mam gdzieś w głębi smutek, i ból zwłaszcza jak przypomnę sobie usg i to ziarenko na zdjęciu...serce ściska i łzy.....

      na pewno będą mieli jeszcze, na pewno..no nic to tak na marginesie bo wszystkie dzieci nasze są a, twoja wnusia śliczna :)) uściski.. B

      Usuń
    3. Bogusiu, bardzo mi przykro z powodu poronienia... :(
      Na pocieszenie powiem, że Ilonka też poroniła za pierwszym razem....
      Dziękuję, miło mi, wzajemnie. :)))

      Usuń
  2. Dziękuję Marzenko...ech, ... czekam cierpliwie, czekam..pozdrowionka dal was wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Marzenko..czekam cierpliwie..pozdrowionka dla was wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń